Technická podpora
Často kladené otázky
Výhody TV přes internet
Jaké jsou vlastně výhody TV přes Internet CHIPTV oproti jiným druhům televize?
Oproti klasické televizi nabízí výhody, které když vyzkoušíte, nebudete už žádnou jinou televizní službu chtít. Kromě živé televize můžete sledovat komplet programy všech stanic až 7 dní zpětně, vysílání si můžete kdykoliv pozastavit a libovolně přetočit, nebo nahrát jediným stlačením až 20 hodin pořadů, aniž byste měli připojené jakékoliv externí zařízení. Kromě toho se můžete na naši TV podívat kdekoliv v ČR jste, na Vašem mobilu, tabletu nebo PC.
Musím zaplatit něco navíc za tyto výhody?
Nemusíte připlácet nic, všechny tyto výhody máte v ceně zvoleného programového balíčku CHIPTV.
Technické dotazy
Co potřebuji pro sledování služby CHIPTV?
Potřebujete dostatečně rychlé a stabilní internetové připojení o rychlosti minimálně 6 Mbps. Pro sledování na TV budete potřebovat set-top box od nás za jednorázovou cenu 2099 Kč. Dále koncová zařízení – PC, mobilní telefon, tablet – která splňují minimální požadavky uveřejněné na našich stránkách.
Jak rychlé internetové připojení je potřeba pro využití CHIPTV?
Pro využívání služby v nejvyšším možném rozlišení budete potřebovat dostatečně rychlé a stabilní připojení k internetu o rychlosti minimálně 6Mbps na jedno zařízení. Nejvyšší nároky na rychlost a stabilitu internetu má sledování přes STB, nižší pak sledování v PC, na mobilu nebo tabletu.
Mám TV s rozlišením 4K, pojede mi na ní CHIPTV a v jaké kvalitě?
CHIPTV Vám na ní pojede s naším set-top boxem Arris. Maximální rozlišení při užití se set-top boxem je FullHD 1080i.
Mohu používat CHIPTV v zahraničí?
Služba CHIPTV je určena jen pro území ČR. Používání služby v zahraničí by bylo porušením smluvních podmínek a proto je příjem služby v zahraničí je technicky zablokován. Důvodem geografické blokace jsou vysílací práva k pořadům, která jsou omezena jen pro území ČR.
Umožňuje CHIPTV volbu zvukové stopy u sledovaných pořadů?
Volba jazykové stopy závisí na formátu, ve kterém nám je pořad distribuován. Některé pořady jsou vysílány zároveň v několika jazykových verzích. Tyto je možné vybírat v menu STB, nebo v PC. Na mobilních zařízeních zatím není volba jazykových stop podporována. Tuto funkcionalitu pro mobilní zařízení připravujeme.
Jak funguje nahrávání pořadů na CHIPTV, mohu si pořady nahrát třeba do svého PC na svůj harddisk?
Nahrávání pořadů do PC není dovoleno z důvodu ochrany autorských a vysílacích práv k pořadům. Na STB a mobilních zařízeních je možné využít možnosti nahrát si až 20 hodin nahrávek, které se ukládají na našem serveru po dobu maximálně 30 dní. Dále díky funkci Zpětného shlédnutí je možné nahrávat i pořady, které byly odvysílány uplynulých 7 dní a tyto si uložit až na dalších 30 dní.
Televize a set-top box Arris
Mám chytrou TV připojenou k internetu přes Wi-Fi. Mohu na ní službu CHIPTV využívat přes internetový prohlížeč?
Pro sledování na TV doporučujeme set-top box Arris. Jedině tak budete mít službu s plným komfortem a v nejvyšším možném rozlišení. V TV bez STB nebude služba fungovat, jelikož prohlížeče v Smart TV většinou nepodporují Flash player, který je ke spuštění služby CHIPTV potřebný.
Jaké jsou možnosti pro nastavení poměru stran obrazu u set-top boxu Arris?
U všech rozlišení je v set-top boxu Arris možné nastavit Poměr stran videa a Přizpůsobení obrazu, tak aby obraz pasoval na všechny druhy TV. Nastavení naleznete v menu Nastavení > Obraz > Poměr stran videa nebo Přizpůsobení obrazu.
Pro TV 4:3 jsou možnosti přizpůsobení :
Žádné – obraz 16:9 bude deformován
Crop – obraz se po stranách ořízne a část není viditelná, bude ale zaplněna celá obrazovka
Letterbox – obraz se zúží, dole a nahoře bude černý pruh,obsah bude viditelný celý
Pro TV 16:9 jsou možnosti přizpůsobení :
Žádné – obraz 4:3 bude deformován
Crop – obraz se nahoře i dole ořízne a část není viditelná, ale bude zaplněná celá obrazovka
Pillarbox – obraz se zúží, po stranách bude černý pruh, bude viditelný celý
Podporuje set-top box Arris připojení k internetu přes WI-FI?
Ne, bohužel nepodporuje. Pokud nemáte internetovou přípojku blízko Vašeho modemu, doporučujeme použití Power Line Adapter kitu, který využívá vašich stávajících domácích elektrorozvodů k přenosu dat současně s elektrickou energií.
K čemu je na set-top boxu Arris micro-SD slot?
Tento slot slouží pouze pro servisní účely, proto ho nepoužívejte, mohli byste set-top box znefunkčnit.
Mám FullHD televizor, ale přijde mi že obraz na CHIPTV má horší kvalitu. Dá se to nějak řešit?
Může zde být více příčin. Služba CHIPTV si automaticky řídí datový tok tak, aby obraz dosahoval maximálního rozlišení. Pokud je připojení k internetu nestabilní, může docházet automaticky ke snížení rozlišení obrazu.
Maximální rozlišení obrazového výstupu set-top boxu je možné nastavit v Nastaveních, najdete jej v položce Menu > Nastavení > Obraz > Režim video výstupu. Je vhodné zde nastavit nejvyšší rozlišení, které dovoluje Vaše TV, přičemž maximální rozlišení set-top boxu je FullHD 1080i.
Je možné připojit set-top box Arris i se starším typem TV bez HDMI portu?
Ano, možné to je pomocí přiloženého kabelu Analog / RCA.
PC, tablet a mobil
Na jakých zařízeních je možné službu CHIPTV využívat?
Službu je možné používat přes set-top box, v PC, nebo v mobilních zařízeních. Minimální nároky uvádíme na našich stránkách v sekci TV přes Internet, a tyto se mohou průběžně měnit.
Je možné využívat službu CHIPTV bez objednání set-top boxu?
Ano, je to možné. Službu můžete sledovat přes prohlížeč na svém počítači, nebo prostřednictvím aplikace CHIPTV na mobilním telefonu či tabletu připojeným k internetu. Aplikaci CHIPTV naleznete na AppStore (iOS), Google Store (Android) nebo Microsoft Store (Windows 10). Set-top box Arris je ale jediné zařízení, které Vám zaručí obraz v kvalitě FullHD 1080i a příjem vysílání v TV.
Nejde mi přihlásit se do moje.chiptv.cz, co mám dělat?
Ověřte, zda přihlašovací údaje zadáváte ve správném tvaru. Zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.chiptv.cz, nové heslo by Vám mělo přijít na e-mail, který jste zadali při registraci. Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku na tel. čísle 739 312 316.
Nemůžu se přihlásit do aplikace CHIPTV na mobilu. Co mám dělat?
Ověřte, zda přihlašovací údaje zadáváte ve správném tvaru. Přihlaste se na stránku moje.chiptv.cz, ověříte tak, zda používáte správné přihlašovací údaje. Zde můžete po přihlášení také ověřit, zda jste nepřekročili maximální počet přihlášených zařízení na jednu smlouvu (spolu max. 4).
Pokud se Vám nedaří přihlásit ani zde, zkuste také obnovu hesla na přihlašovací stránce moje.chiptv.cz, nové heslo by Vám mělo přijít na e-mail, který jste zadal při registraci.
Zkuste mobilní aplikaci přeinstalovat.
Pokud Vám ani jedna z těchto rad nepomůže, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku na tel. čísle 739 312 316.
Používám službu CHIPTV v prohlížeči, a nedaří se mi zobrazovat ji FullHD. Maximální rozlišení, které se mi tu nabízí, je 720i. Je to v pořádku?
Ano, je to v pořádku. Maximální rozlišení FullHD 1080i, můžete sledovat pouze na TV s naším set-top boxem.
Jaké rozlišení má CHIPTV?
Rozlišení obrazu se mění podle rychlosti Vašeho internetového připojení. Pokud rychlost klesne pod určitou hranici, zmenší se i rozlišení obrazu a naopak. Důvodem je zachování kvality a dynamiky přehrávání obsahu. Pro SD kanály jsou dostupná rozlišení 360p a 576p, pro HD kanály navíc 720p a 1080i, přičemž nejvyšší rozlišení je dostupné pouze pro set-top boxy.
Sídlo firmy:
CHIPMASTER s.r.o.
Jana Černého 78/13, Věkoše
Hradec Králové
503 41
Tel.: 739 312 316
Email: info@chiptv.cz
Identifikační údaje:
IČO: 029 35 911
DIČ: CZ02935911
Společnost je vedena u Krajského soudu
v Hradci Králové pod značkou C 33559
Číslo účtu: 2300588749/2010
FIO Banka
Máte zájem o CHIPTV?
Pro bližší informace volejte naši zákaznickou linku.
(Po - Pá) 8:00 až 17:00 hodin.